Ogłoszenie o naborze

Ogłoszenie Nr 1/2024 o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

w Administracji Budynków Komunalnych w Górze Kalwarii

 

Dyrektor Administracji Budynków Komunalnych w Górze Kalwarii ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Księgowa do spraw rozliczeń

w Administracji Budynków Komunalnych w Górze Kalwarii ul. Św. Antoniego 1,

Informuję, że:

KLAUZULA INFORMACYJNA:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Administracji Budynków Komunalnych w Górze  Kalwarii,  ul. Św. Antoniego 1,

2. w Administracji Budynków Komunalnych Góra Kalwaria został powołany inspektora ochrony danych (IOD) w osobie Doroty Nadolnej - Jasińskiej. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: dorota.nadolna@togatus.pl. Adres siedziby: Administracja Budynków Komunalnych 05-530 Góra Kalwaria, ul. Św. Antoniego 1

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracy – księgowa do spraw rozliczeń w Administracji Budynków Komunalnych w  Górze Kalwarii, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, b i c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej zwane RODO, w związku z art. 22’ Kodeksu Pracy  z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz art.11-16 ustawy dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

4. Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. W przypadku niepodania danych, Pani/Pana kandydatura nie będzie brana pod uwagę w procesie rekrutacji.

5. Pani/Pana dane będą przetwarzane do czasu zawarcia umowy o pracę z wybranym kandydatem do pracy. Dane osób niewybranych w procesie rekrutacyjnym dotyczącym zatrudnienia w wyniku niniejszego ogłoszenia rekrutacyjnego nie będą dalej przetwarzane i zostaną zniszczone w sposób uniemożliwiający ich wtórne pozyskanie. W przypadku pięciu najlepszych kandydatów umieszczonych w protokole naboru, dane tych osób będą przechowywane w okresie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z wybraną osobą i powtórnie wykorzystane w przypadku konieczności ponownego obsadzenia tego samego stanowiska (art. 14 ustawy o pracownikach samorządowych).

6. Pani/Pana dane nie będą udostępniane innym odbiorcom, ani też nie będą przekazywane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej.

7. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

8. Posiada Pani/Pan prawo :

  • żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
  • cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
  • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,

I. Wymagania niezbędne:

1. wykształcenie wyższe, preferowane kierunki:  finanse i rachunkowość

2. doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 letni staż pracy w administracji publicznej

3. nieposzlakowana opinia,

4. zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

5. kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6. obywatelstwo polskie - o ww. stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

III. Wymagania dodatkowe:

1. znajomość przepisów, a w szczególności:

• ustawy o podatkach,

• ustawa ordynacja podatkowa,

• Kodeksu Postępowania Administracyjnego,

• ustawy o finansach publicznych,

2. komunikatywność, kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność prowadzenia negocjacji, umiejętność analitycznego myślenia, rzetelność, zdyscyplinowanie, sumienność, umiejętność precyzyjnego przekazywania informacji,

3. znajomość programów komputerowych: pakiet MS Office, program finansowo-księgowy BUDŻET

4. wykonywanie pracy na podobnych stanowiskach w jednostkach samorządu terytorialnego będzie dodatkowym atutem.

IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje w szczególności:

  1. Księgowanie i rozliczanie dokumentów w rejestrze VAT zakupy.
  2. Księgowanie dokumentów zakupu.
  3. Księgowanie innych dokumentów związanych z wydatkami.
  4. Księgowanie wyciągów bankowych
  5. Kontrola planu wydatków na klasyfikacji budżetowej
  6. Przygotowanie, księgowanie i analiza dokumentacji do sprawozdań,
  7. Kontrola dokumentów pod względem kompletności podpisów akceptujących wydatek.

V. Proponowane warunki zatrudnienia:

Wymiar czasu pracy - cały etat. Pierwsza umowa zawarta na czas określony do 6 miesięcy, a następnie możliwość zawarcia umowy na czas określony lub nieokreślony.

VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6% .

VII. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

Warunki dotyczące charakteru pracy:

1. praca biurowa z obsługą komputera powyżej 4 godzin dziennie.

Miejsce pracy oraz otoczenie organizacyjno -techniczne stanowiska pracy:

1. pomieszczenie biurowe znajduje się na piętrze Administracji Budynków Komunalnych w Górze Kalwarii, ul. Św. Antoniego 1,

2. naturalne i sztuczne oświetlenie,

3. toaleta nie przystosowana dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,

4. w budynku nie ma windy,

5. przy ulicy miejsca parkingowe miejskie.

VIII. Wymagane dokumenty:

1. Curriculum Vitae własnoręcznie podpisane.

2. List motywacyjny - własnoręcznie podpisany.

3. Kserokopie świadectw pracy.

4. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.

5. Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie (.pdf).

6. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych (.pdf).

7. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

8. Oświadczenie kandydata, że ma zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.

9. Oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowaną opinią.

10. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

11. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

12. Kopia dokumentu potwierdzająca niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

IX. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Księgowa do spraw rozliczeń” w Administracji Budynków Komunalnych w Górze Kalwarii, na Kancelarię,  lub pocztą na adres: 05-530 Góra Kalwaria ul. Św. Antoniego 1 w terminie do 19 stycznia 2024 roku do godziny 13:00 (decyduje data wpływu do urzędu).

VIII. Dodatkowe informacje:

1. dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,

2. kandydaci spełniający wymagania niezbędne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,

3. informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP ABK (www.abkgk.bip.eur.pl)oraz  BIP Gminy Góra Kalwaria (www.bip.gorakalwaria.pl).

 

Dyrektor Administracji Budynków Komunalnych

/-/

Marcin Strzelecki

Wytworzył:
Wiesława Wieczorek
Udostępnił:
Paulina Drozd
(2024-01-08 11:35:48)
Ostatnio zmodyfikował:
Paulina Drozd
(2024-01-08 11:38:39)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki